Προϊόντα λογισμικού εξυπηρέτησης

Προϊόντα λογισμικού εξυπηρέτησης – Να είστε ένα βήμα μπροστά

Τα εργαλεία που χρειάζεστε για να διαχειρίζεστε το εργοστάσιό σας αποτελεσματικά, όλο το εικοσιτετράωρο, συμπεριλαμβανομένων πληροφοριών για το έργο, εκθέσεις ιστορικού σέρβις, μητρώου περιουσιακών στοιχείων εγκαταστάσεων, ανταλλακτικών και κατάρτισης χειριστών.

Για να διαχειριστείτε αποτελεσματικά τον εξοπλισμό ή τις εγκαταστάσεις σας και να βελτιστοποιήσετε τις επιδόσεις του, θα πρέπει να είστε σε θέση να προσδιορίσετε με μια ματιά την απόδοση των στοιχείων σας. Εκεί οι λύσεις λογισμικού εξυπηρέτησης μπορούν να σας βοηθήσουν.

Όλες οι πληροφορίες που χρειάζεστε με μια ματιά

Τα έξυπνα προϊόντα λογισμικού εξυπηρέτησης, όπως το GEA Assist, σας παρέχουν εύκολη πρόσβαση σε συνεχή παροχή πληροφοριών και τεκμηρίωσης. Περιλαμβάνει: τεκμηρίωση ψηφιακών εγκαταστάσεων και έργων, ιστορικό υπηρεσιών, μητρώο περιουσιακών στοιχείων εγκαταστάσεων και βίντεο κατάρτισης.

Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να αποκτήσετε πλήρη έλεγχο της απόδοσης του εξοπλισμού ή της εγκατάστασής σας και να εντοπίσετε γρήγορα και εύκολα τις ανάγκες συντήρησης και αναβάθμισης.

Show Buttons
Hide Buttons
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vZWZwcy5nci93cC1jb250ZW50L3VwbG9hZHMvaG90c3BvdC1maWxlcy9oeWdoc3Bpbi9pbmRleC5odG0iICB3aWR0aD0iMTAwJSIgaGVpZ2h0PSIxMDAlIj48L2lmcmFtZT4=
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vZWZwcy5nci93cC1jb250ZW50L3VwbG9hZHMvaG90c3BvdC1maWxlcy9oeWdoc3Bpbi1leHRlbmRlZC9pbmRleC5odG0iICB3aWR0aD0iMTAwJSIgaGVpZ2h0PSIxMDAlIj48L2lmcmFtZT4=
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vZWZwcy5nci93cC1jb250ZW50L3VwbG9hZHMvaG90c3BvdC1maWxlcy9oeWdoc3Bpbi1ob3BwZXIvaW5kZXguaHRtIiAgd2lkdGg9IjEwMCUiIGhlaWdodD0iMTAwJSI+PC9pZnJhbWU+
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vZWZwcy5nci93cC1jb250ZW50L3VwbG9hZHMvaG90c3BvdC1maWxlcy9oeWdoc3Bpbi1kb3VibGUtZmxvdy9pbmRleC5odG0iICB3aWR0aD0iMTAwJSIgaGVpZ2h0PSIxMDAlIj48L2lmcmFtZT4=


Dear partners,

We would like to inform you that in the framework of preventive measures aimed at effectively addressing the spread of “Covid19” disease and in accordance with the National Public Health Organization guidelines (https://eody.gov.gr/), our company is committed to ensure public health, safety of its partners and employees. Therefore we have recommended the fulfillment of our employees' tasks through teleworking.

The duration of this measure is initially set from 17.03.2020 to 30.03.2020

The design provides full operation, but due to special conditions, delays in specific tasks or communication may occur.

Our company will strive to keep its operation uninterrupted and secure by serving its clientele in ways and timeframes that are judged possible.

We thank you for understanding and we remain at your disposal.


Αγαπητοί Συνεργάτες,

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι στο πλαίσιο μέτρων πρόληψης με σκοπό την αποτελεσματική αντιμετώπιση εξάπλωσης του κορωνοιού και σύμφωνα με τις οδηγίες υγιεινής & ασφάλειας που έχει ορίσει ο ΕΟΔΥ (https://eody.gov.gr/), η εταιρία μας για να διασφαλίσει τη δημόσια υγεία, την ασφάλεια των συνεργατών και των εργαζομένων της, συστήσαμε την εκπλήρωση των καθηκόντων των εργαζομένων μας, μέσω τηλεργασίας.

Η διάρκεια του συγκεκριμένου μέτρου ορίζεται αρχικά από τις 17.03.2020 έως τις 30.03.2020

Ο σχεδιασμός προβλέπει πλήρη λειτουργία, ωστόσο εξαιτίας των ειδικών συνθηκών, ενδέχεται να παρουσιαστούν καθυστερήσεις σε συγκεκριμένες εργασίες ή και στην επικοινωνία.

Η εταιρία μας θα προσπαθήσει να διατηρήσει αδιάληπτη και ασφαλή την λειτουργία της, εξυπηρετώντας το πελατολόγιο της με τρόπους και σε χρονικά πλαίσια που κρίνονται δυνατά.

Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση και παραμένουμε στην διάθεση σας.