24 Hour Service

GEA / Kelvion / Jung Process Systems equipment has proven extremely reliable, requiring minimal servicing. However in case of breakdown, our 24 hour service hotline, supported by our comprehensive spare parts stock, ensures a fast response to customer service requirements.

Quality and efficiency are the most important factors for our After Sales Team.

Our After Sales program includes a permanent support service – e.g. taking care of service and maintenance directly after hand-over of the plant. Our customer support also includes defined maintenance and individual inspection agreements – to ensure fault-free and reliable operation and to keep your plant up and running for years. Additionally, we offer Training Seminars (On-Site), in order to increase knowledge, skills, and proficiency to service and support the equipment.

Whether you would like to find information about our Maintenance Service or want to know more about our Spare Parts Service, or even to hold a Training Seminar in your premises, just contact us.

24 hour service

In case of emergency, outside normal business hours, please call:
+30 210 6198285
or send an e-mail at service@efps.gr

Business hours
Monday – Friday: 9 am – 5 pm

Show Buttons
Hide Buttons
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vZWZwcy5nci93cC1jb250ZW50L3VwbG9hZHMvaG90c3BvdC1maWxlcy9oeWdoc3Bpbi9pbmRleC5odG0iICB3aWR0aD0iMTAwJSIgaGVpZ2h0PSIxMDAlIj48L2lmcmFtZT4=
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vZWZwcy5nci93cC1jb250ZW50L3VwbG9hZHMvaG90c3BvdC1maWxlcy9oeWdoc3Bpbi1leHRlbmRlZC9pbmRleC5odG0iICB3aWR0aD0iMTAwJSIgaGVpZ2h0PSIxMDAlIj48L2lmcmFtZT4=
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vZWZwcy5nci93cC1jb250ZW50L3VwbG9hZHMvaG90c3BvdC1maWxlcy9oeWdoc3Bpbi1ob3BwZXIvaW5kZXguaHRtIiAgd2lkdGg9IjEwMCUiIGhlaWdodD0iMTAwJSI+PC9pZnJhbWU+
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vZWZwcy5nci93cC1jb250ZW50L3VwbG9hZHMvaG90c3BvdC1maWxlcy9oeWdoc3Bpbi1kb3VibGUtZmxvdy9pbmRleC5odG0iICB3aWR0aD0iMTAwJSIgaGVpZ2h0PSIxMDAlIj48L2lmcmFtZT4=


Dear partners,

We would like to inform you that in the framework of preventive measures aimed at effectively addressing the spread of “Covid19” disease and in accordance with the National Public Health Organization guidelines (https://eody.gov.gr/), our company is committed to ensure public health, safety of its partners and employees. Therefore we have recommended the fulfillment of our employees' tasks through teleworking.

The duration of this measure is initially set from 17.03.2020 to 30.04.2020

The design provides full operation, but due to special conditions, delays in specific tasks or communication may occur.

Our company will strive to keep its operation uninterrupted and secure by serving its clientele in ways and timeframes that are judged possible.

We thank you for understanding and we remain at your disposal.


Αγαπητοί Συνεργάτες,

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι στο πλαίσιο μέτρων πρόληψης με σκοπό την αποτελεσματική αντιμετώπιση εξάπλωσης του κορωνοιού και σύμφωνα με τις οδηγίες υγιεινής & ασφάλειας που έχει ορίσει ο ΕΟΔΥ (https://eody.gov.gr/), η εταιρία μας για να διασφαλίσει τη δημόσια υγεία, την ασφάλεια των συνεργατών και των εργαζομένων της, συστήσαμε την εκπλήρωση των καθηκόντων των εργαζομένων μας, μέσω τηλεργασίας.

Η διάρκεια του συγκεκριμένου μέτρου ορίζεται αρχικά από τις 17.03.2020 έως τις 30.04.2020

Ο σχεδιασμός προβλέπει πλήρη λειτουργία, ωστόσο εξαιτίας των ειδικών συνθηκών, ενδέχεται να παρουσιαστούν καθυστερήσεις σε συγκεκριμένες εργασίες ή και στην επικοινωνία.

Η εταιρία μας θα προσπαθήσει να διατηρήσει αδιάληπτη και ασφαλή την λειτουργία της, εξυπηρετώντας το πελατολόγιο της με τρόπους και σε χρονικά πλαίσια που κρίνονται δυνατά.

Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση και παραμένουμε στην διάθεση σας.